Theedozen en olifantenpaadjes

door Ronald Koopman

Dit boek is te bestellen op de volgende websites:

Bol.com
Managementboek.nl
Bruna.nl
Bookspot.nl
Libris.nl
Paagman.nl

 

Ergens anders mag ook natuurlijk!

 

OVER THEEDOZEN EN OLIFANTENPAADJES; 132 x inspiratie voor meer enthousiaste klanten

Je wilt dat je klanten een topbeleving hebben en bij je terugkomen. Maar in de dagelijkse drukte zie je over het hoofd welke kansen je mist.
Terwijl het verbeteren van klantwaarde en klantbeleving vaak zit in details die je makkelijk kunt regelen. En je wordt er zelf ook blij van!

In dit praktische boek – zonder theorie! – houdt Ronald Koopman je een grappige en verrassende spiegel voor. Hij geeft je in korte anekdotes en met inspirerende foto’s talloze tips waarmee je het verschil maakt. Met de sprekende voorbeelden en reflectievragen krijg je elk team vanzelf mee. Zie hoe theedozen jou iets vertellen en dat je olifantenpaadjes maar beter kunt volgen.

Dan ontdek je met dit boek hoe:
je de klantbeleving met simpele inzichten stukken beter maakt

  • verrassende details een groot verschil maken
  • je aandacht voor klantgerichtheid systematisch kunt aanpakken
  • inspiratie leidt tot supergoede ideeën
  • je echt impact maakt en hoe goed dat voelt

Enkele reviews

‘Inspirerend! Je gaat andere wegen bewandelen dan de voor de hand liggende.’ 
Sandra Bouckaert, Deep democracy mediation & coaching

Na het lezen van dit boek is een andere kijk op al je eigen klantervaringen gegarandeerd! Je wilt daarna direct aan de slag om de puntjes op de i te zetten bij de klantreis van je eigen klanten.’
Vincent Buitenhuis, SSH&
‘Is een keer wat anders dan al die langdradige saaie managementboeken.’
Joost van Gaal, Conel BV
Gaaf hoe Ronald steeds met levendige voorbeelden een nieuwe invalshoek geeft.’
Robert de Heer, HabiTask

‘‘Wat een leuke ideeën, daar ga ik zeker wat mee doen!’
Mirjam Diels