Advies, lezing, training

Advies

Ronald als adviseur

Je hebt een vraag of vraagstuk op het gebied van organiseren. Met het op te stellen plan en/of de uitvoering daarvan. Het heeft te maken met klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, focus en/of samenhang. Met meer enthousiaste klanten en betere resultaten willen.

Je wilt dat voor wie je er bent, welke waarde je voor hen wilt realiseren, en wat en hoe je daarvoor gaat organiseren meer in lijn ligt met elkaar. Dat je daardoor effectiever en efficiënter bent.

Als je (even) wilt sparren, een advies of ondersteuning bij implementatie wilt, dan kan ik vast iets voor je betekenen.

Gebieden waarop ik je verder kan helpen zijn onder meer: klantvisie en service excellence, visie en strategie (ondernemingsplan, jaarplan, KPI’s), MVO, managementrapportage en jaarverslag, organisatiedoorlichting, auditing, benchmarking, risicomanagement, kwaliteitsmanagement, procesmanagement, prestatie- en verbetermanagement, managementsystemen (INK, BSC, ISO 9001, ISO 14001, ISO 26000, KWH, VCA, Keurmerk Kringloopbedrijven®).

 

Lezing

Ronald als spreker 

Een inspiratielezing over klantgerichtheid – gebaseerd op het boek Theedozen en olifantenpaadjes – is een sessie waarin ik veel voorbeelden geef van best practices, verrassende toepassingen en scherpe inzichten. Er zal worden gelachen. Je kunt vragen stellen.

Het publiek krijgt tips die ze meteen kan toepassen in de praktijk. De tips sporen je aan om vanuit je eigen inspiratie in actie te komen!

De lezing wordt afgestemd op de behoeften van de opdrachtgever.

 

Training

Ronald als trainer       

Ontdek in een dag(deel) het recept om die dingen te doen waar klanten, medewerkers en jouw organisatie écht behoefte aan hebben. Het recept van klant- en resultaatgericht organiseren.

Het onderwerp van de training kan bijvoorbeeld ‘klantvisie‘ of ‘ondernemingsplan‘ zijn. Tijdens de training zet je daar stappen op, waarna je daar zelf verder mee aan de slag kunt gaan.

De training wordt in-company gegeven. De training wordt afgestemd op de behoeften van de opdrachtgever. De training kan ook onderdeel zijn van een advies- of implementatietraject.

Reviews training ‘In 7 stappen naar een klantvisie’

‘Een schat aan inspiratie over hoe ik een klantvisie beter handen en voeten kan geven.’, Margriet Gruiters, Woonlinie

‘Het samenvallen van enkele puzzelstukjes door het concrete stappenplan was voor mij een eye-opener.’, Annelien Thedinga, Pré Wonen

Iedereen zou zichzelf een dag de tijd moeten gunnen om op deze manier met zijn klant in zee te gaan.’, Sigrid Fekken